07hörnan
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
07hörnan

Tillägnad alla 07:or på ABB Industrigymnasium.
 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 donken KRIG

Gå ner 
+8
Fille
Katana
Fernis
vanish
tallroth
Molle
Ace
simape
12 posters
Gå till sida : 1, 2, 3, 4  Nästa
FörfattareMeddelande
simape

simape


Antal inlägg : 42
Age : 33
Location : v-ås
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 1:49 pm

alla nördar!!
detta spel är kul om man är spontan, man ska inte vinna man ska fula sig så mkt som möjligt
skada andra och ducka slag och överleva

regler:
* man får göra ett move och en attack per reply.
* man får inte svara på sin egen reply.
* man ska flumma och ha kul. inte vara overpowered
* du sicktar mot inte träffar motståndaren
( tex jag skuter honom i huvuet = fel)
( jag sicktar och skjuter mot huvet = rätt )
* om jag skjuter mot person A och person B hinner skriva före parson A så bestämmer person a hans öde ( se exempel med micke)




jag står i kön på mc och ser att micke kommer in jag tar min chees burgare och kastar den mot hans nylle sen kastar jag mig bakom disken.


Senast ändrad av den tor sep 06, 2007 2:27 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Ace




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 2:21 pm

Jag kommer in på donkan och ser micke ligga avsimmad på marken med en cheesburgare utkletad i ansiktet så jag passar på att kasta ketchup på homom. Sen hoppar jag över disken och stoppar ner handen i fritören. det va varmt.
//Richard
Till överst på sidan Gå ner
simape

simape


Antal inlägg : 42
Age : 33
Location : v-ås
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 2:24 pm

jag ser en filur hoppa över mig, han ser hungrig ut. han vill tydligen ha pommesfrits. han stoppar ner handen i fritören och skriker till. han är nära att få bränn sår. jag tar nårga frysta gurkor och kastar mot hans varma hand sen ställer jag mig upp.
Till överst på sidan Gå ner
Molle
Admin
Molle


Antal inlägg : 78
Location : Hökåsen bo
Registration date : 07-09-04

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 2:38 pm

jag reser mig upp och fyller en 60 liters skräp påse med läsk och häller den över Simon. Sedan gömmer jag mig i akvariumet.
Till överst på sidan Gå ner
https://07hornan.swedishforum.se
tallroth

tallroth


Antal inlägg : 22
Registration date : 07-09-04

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 2:39 pm

jag skriver just nu före richard så han blev ägd... så medans han har sina frysta gurkor i handen så kommer den där cp tanten å börjar göre en pyroblast mot richard!
Till överst på sidan Gå ner
simape

simape


Antal inlägg : 42
Age : 33
Location : v-ås
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 2:41 pm

NU blir jag förbannad jar tar upp pistilen jag inte visste fanns innanför mina kallingar och skjuter mot akvariet vattnet sprutar.
Till överst på sidan Gå ner
Ace




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 2:41 pm

Jag blir rädd och går in och gråter på toan!
//Richard
Till överst på sidan Gå ner
tallroth

tallroth


Antal inlägg : 22
Registration date : 07-09-04

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 2:42 pm

sen går jag och köper en big mac och sätter mig och äter den
Till överst på sidan Gå ner
Molle
Admin
Molle


Antal inlägg : 78
Location : Hökåsen bo
Registration date : 07-09-04

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 2:45 pm

jag flyter med vattnet och springer och hämtar en pinne och sätter för Ace's dörr. sedan beställer jag fish'n'chips och sätter mig med Tallroth.
Till överst på sidan Gå ner
https://07hornan.swedishforum.se
simape

simape


Antal inlägg : 42
Age : 33
Location : v-ås
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 2:52 pm

jag köper dubble qp och äter med de andrA
Till överst på sidan Gå ner
Ace




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 2:53 pm

Jag gör en murbräcka med toa locket och slår upp dörren. Sen fortsätter jag gråta.
//Richard
Till överst på sidan Gå ner
simape

simape


Antal inlägg : 42
Age : 33
Location : v-ås
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 2:55 pm

jag märker att jag har 2 par kalsonger på mig. ur mina andra par tar jag upp en tidsinställd bomb och sätter under bordet ( 15 sek). den börjar ticka och jag låtsas vara klar med min qp så jag går därifrån.
Till överst på sidan Gå ner
Ace




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 3:02 pm

Jag sitter inne på toan och funderar på om jag skulle skaffa mig ett liv istället för att skriva i denna tråden
//RIchard
Till överst på sidan Gå ner
simape

simape


Antal inlägg : 42
Age : 33
Location : v-ås
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 3:04 pm

10 sek tills bomben sprängs
Till överst på sidan Gå ner
vanish




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-09-05

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 3:23 pm

Jag kommer ut bakom plastväxten jag har stått bakom hela tiden, får syn på bomben, tar upp två pommes och desarmerar den med dem.
Till överst på sidan Gå ner
Fernis

Fernis


Antal inlägg : 7
Registration date : 07-09-05

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 3:27 pm

jag ser att vanish desarmerar bomben, jag smyger mig på honom och nu när han är klar och vänder sig om,,, SÅ TRYCKER JAG NER EN CHICKEN SANDWICH I HALSEN PÅ HONOM OCH FÖRSÖKER KVÄVA HONOM! Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
simape

simape


Antal inlägg : 42
Age : 33
Location : v-ås
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 3:28 pm

jag blir arg övar att alla inte dog. och nu går jag och gråter med richard

i am entering emo mode
Till överst på sidan Gå ner
vanish




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-09-05

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 3:29 pm

Jag kontrar fernis fega attack, kongar över disken och beväpnr mig med en stekspade....komman warlockfjant!
Till överst på sidan Gå ner
Fernis

Fernis


Antal inlägg : 7
Registration date : 07-09-05

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 3:31 pm

Jag blir förbannad över att vanish inte dog och får cp ryck. jag börjar hoppa och flaxa med armarna medans jag kastar chicken mcnuggets mot honom!
Till överst på sidan Gå ner
vanish




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-09-05

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 3:34 pm

Jag går in i paladinmode, använder divine sheild och frågar "kan vi inte vara kompisar istället?",,,, sen attackerar jag våldsamt fernis med min stekspade
Till överst på sidan Gå ner
simape

simape


Antal inlägg : 42
Age : 33
Location : v-ås
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 4:21 pm

jag byter mode till peace mode. går och kastar blommor runt mig och närmar mig micke för att kyssa honom.
Till överst på sidan Gå ner
Fernis

Fernis


Antal inlägg : 7
Registration date : 07-09-05

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 4:24 pm

Så snart jag får syn på vanishs divine shild/ stekpanna som han har vinklat som en sköld så får jag panik och skriker. Jag springer och hoppar mot ett fönster och krossar det med en mitt huvud. Efter det ligger jag avsmimmad på gatan för en längre tid.
Till överst på sidan Gå ner
Ace




Antal inlägg : 10
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 4:26 pm

Jag rycker upp mig själv och torkar bort tårarna och smyger ut från toan. Ser att det har kommit massa nytt folk och skriker: MONEY FOR NOTHING och bildar ett darin bord. alla får joina.
Till överst på sidan Gå ner
simape

simape


Antal inlägg : 42
Age : 33
Location : v-ås
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 4:28 pm

jag skiter i micke och börjar sjunga "why does it rain" tsm med ace
Till överst på sidan Gå ner
Katana

Katana


Antal inlägg : 4
Registration date : 07-09-06

donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitimetor sep 06, 2007 4:32 pm

Kommer in och kastar en bomb mot Darin-bordet.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





donken KRIG Empty
InläggRubrik: Sv: donken KRIG   donken KRIG Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
donken KRIG
Till överst på sidan 
Sida 1 av 4Gå till sida : 1, 2, 3, 4  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
07hörnan :: The Forum of wars-
Hoppa till: